onsdag 28 april 2010

V18 och tiden går...

Väldigt fort, snart gått igenom halva graviditeten. Och en aningens rund har man ju blivit, så snart får jag väl inte på mig träningsvästen. Men det får man väl bara ta:).

Denna vecka var det ingen kurs, bara veterinärkväll med Charlotte Wallmark, en väldigt bra veterinär. Har varit hos henne ett antal ggr med stora fröken här.

Kommande veckor blir det lite att stå i med kurs, praktik sen blir det UL nästa vecka på torsdag igen, ska bli kul och se nu. Sen om ett antal veckor är det helgkurs för Memea Mohlin som gäller ser jag fram emot. ska bli så kul. Synd att Inger inte kan följa med men vi ska tänka lite extra på dig den helgen. Vi får komma till dig istället.

Har inte tränat så mycket som jag borde med skruttarna fy skäms på mig. Men varit väldigt sliten. Men ska nog återfå lite energi snart hoppas jag.

Nej ska tvätta nu jippi....INTE

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar