onsdag 30 juni 2010

V27+1

Tiden går så jäkla fort... 13 veckor kvar lite drygt...
Mitt humör har inte varit det bästa, det kan jag erkänna. Värmen tar död på mig och hundarna. Blev dock lite träning med Emma i Viken i måndags, alltid lika trevligt. Blev dock ingen start förra torsdagen för oss då hon fått öroniflammation. Så vi fick stryka oss, men det kommer fler tävlingar, förhoppningsvis innan Emilia tittar ut.

Var och köpte barnvagn i torsdags istället, blev kanonnöjd. Rosa och svart Babylux åretsmodell. Elviras svans viftar ialla fall igen som den ska tack och lov, men det tog en vecka. Nu är det samma glada hund igen:).

På lördag ska vi till Viken och grilla, riktigt trevligt ska det bli. Ser jag fram emot. God mat och trevligt sällskap, kan inte bli så mycket bättre. Det blir bara massa fotboll här i helgen ialla fall, inget för mig usch.

Nej ska dra nu...

1 kommentar: