måndag 31 maj 2010

Trevlig helg...

Med KM och KM-fest.
KM gick bättre än väntat, Vi blev trea i km i lydnad, så pallplats blev det:). hade det inte varit för min nervositet så hade vi kirrat läggandet under gång med så hade vi säkert kommit högre, men men ska träna nu, har dels km i Viken den 12 juni, så har man anmälts till officiellt lydnadsprov den 13 juni i Västervik. Jag är inte alls nervös nu, nejdå. Men jag blev peppad efter helgens resultat. Hon håller kanon. Synd att matte inte alltid är med. Skönt när hårt arbete betalar sig. Duktiga Emma. Elvira var med sällskapsdam under dagen, och bara myste i mattes knä. Hade med henne då Inger med skullu komma, vet ju att hon tycker det är kul att träffa henne. Förstår att dem saknar henne. Hon är ju bara för go hon med. Och Jiggen behöll sin mästartitel i hundracet, självklart. Jag trodde inget annat. Twixen briljerade med 1:a plats i koppelklassen och 2:a i hoppdebutant. Så kanon, grattis till mina favoritpojkar...

Idag blir det läkarbesök i stora staden, mindre kul. Får se vad dem säger. Har ju så förbenat ont. Nej ska väl pilla lite här innan vi ska in.

Kram på er alla

1 kommentar:

  1. Hejsan !
    Hittade dig via vovve.net. Kull att hitta någon mer med cocker och som har golden också. Vi fick ta bort vår golden-kille, den 8 juni 2009 och köpte några månader senatre Elon, en cocker på 8 månader. Kika gärna in på Elons blogg : )
    Hälsningar från Elons matte

    SvaraRadera